wtorek, 20 lipca 2010

Delikatna chusta z włóczki z moherem

Było minęło (razem z wspomnianym wczoraj blogiem) i nikt o tym nie wie, a ja z radością zrobiłam na drutach swoje pierwsze chusty. Zachwyciła mnie Echo Flower. Podoba mi się ten wzór i border. Widać, że jest przemyślany jako konsekwencja podstawowego wzoru, a nie "przyklejony" do chusty jako jej przypadkowe ozdobne wykończenie.
Ta na zdjęciach wykonana jest z włóczki firmy YarnArt Kid Mohair FONSECA (25g = 230m).
Zużyłam 3 motki włóczki. Druty nr 4,0.
Wymiary chusty: 175cm / 85cm.
Jestem pewna, że powstaną moje kolejne z tym samym wzorem.
Dumna jak paw wysłałam zdjęcia na konkurs. Dla mnie samo rozszyfrowanie schematu to już ogromne osiągnięcie , a wydzierganie to sukces.
Dostałam kilka pochwał i próśb o wykonanie podobnych. Z prośbami należy poczekać. Rozwijam jeszcze swoje umiejętności. Poznaję włóczki, kupuję druty i podoba mi się to. Poza tym, nie lubię jak ktoś próbuje dysponować moim czasem. Na "zrób mi, bo mi się nie chce" nie reaguję. Nauczyłam się już tego.
W przypadku "zrób mi, bo ja nie potrafię" chętnie nauczę tego co umiem sama.
Nauczyciel w szkole mojego syna powtarza, że nawet konia można czegoś nauczyć (oczywiście w przypadku, gdy koń tego chce) i ma trochę racji w swoim twierdzeniu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz