środa, 21 lipca 2010

Chusta z cieniutkiej wełny - moja Echo Flower

 Pierwsze zdjęcie zrobiłam sama, żeby pokazać koleżance, że cała chusta mieści się w szklance (no, trochę wystaje...), a to znaczy, że zrobiona jest z cieniutkiej nitki i mimo dużych rozmiarów na pewno zmieści się w torebce.
Zużyłam 75g włóczki firmy ISPE o nazwie ALPACA t/25 (100g = 1250m).
Włóczka na całej długości 1250m nie miała nawet jednego miejsca ze śladem wiązania nitki (czyli supełka). To plus. Gotowa robótka ma dzięki temu tylko jeden supełek na początku i drugi na końcu.
Wykonałam na drutach nr 3,5.
Wymiary chusty: 180cm / 90cm.
Drugie zdjęcie zrobił mój syn. Nie mogłam dobrze uchwycić koloru włóczki gdy chusta była rozłożona i poprosiłam o pomoc. Dziwne, że łososiowy kolor, który na pewno bardzo przypomina pomarańczowy, na moich fotkach miał różne odcienie różu, a nawet fioletu. Jednym słowem, a właściwie dwoma: kobieta potrafi. Oj, potrafi! (i tu o ostatnim blogowym wyczynie nawet nie wspomnę).
 Zdjęcie na zamówienie mam. Szczerze podziwiam pomysł i wykonanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz