poniedziałek, 20 września 2010

Chusta z wełny merino i jedwabiu czyli moja Flamenco


  Wytrwałam w swoim postanowieniu do końca. Chciałam zużyć całą posiadaną włóczkę i udało się. Zostało mi kilka metrów i przez chwilę martwiłam się o to czy wystarczy mi towaru na szydełkowe wykończenie.
W jednym z ostatnich rzędów robótki miałam 675 oczek. Tym samym ustanowiłam nowy rekord w wielkości wykonanej przeze mnie chusty. Łącznie zrobiłam 17 powtórzeń podstawowego wzoru + border.
Fail na jednym zdjęciu bo wykonałam je od lewej strony robótki.
No i kolor na fotografii to nadal ognista czerwień.
 Podprowadziłam zdjęcie motka ze strony sklepu e-dziewiarka w którym kupiłam włóczkę. Różnicę łatwo zauważyć.

Wykonanie:
- włóczka SILKBLOOM FINO (BC GARN)
- druty nr 4,0
- zużycie włóczki 30dag.
Wymiary chusty (bez blokowania) to: 216cm / 118cm.
Prawdziwe flamenco.
Miękka, miła i lejąca, co można wywnioskować już z samego składu włóczki (45% jedwab, 55% super soft wełna merino). Wspaniała odmiana po moherowych wyrobach.

1 komentarz:

  1. Witam. Czy możliwe jest zamówienie takiej chusty i w jakiej cenie? Chusta jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń