czwartek, 16 września 2010

Minęły wakacje

 Na wakacyjnym finiszu porwałam się na wykonanie chusty według projektu "Garden of Alla". Musiałam zrezygnować z wykonania części chusty ponieważ wykonana zgodnie z moim rozumieniem schematu miałaby ogromne rozmiary. Wybrałam włóczkę w kolorze kremowym, bez połysku. Moim zdaniem, na zdjęciach najczęściej spotykanych w internecie chusta w kolorze wiśniowym (tak sama go nazwę) prezentuje się znacznie lepiej, ale i moja własna wylądowała na plecach zupełnie obcej, ale zachwyconej nią osoby. Czy zrobię kolejną? Zobaczę. Fotek niestety nie zdążyłam zrobić.
 Wakacje zakończyły się wyniesieniem z domu wszystkich zalegających w nim chust. One mają nowych właścicieli, a ja więcej miejsca na kolejne:)
 W wolnej chwili powstała kolejna chusta. Znowu ulubiony wzór, znowu własna interpretacja schematu bordera. Postanowiłam, że to chusta dla mnie. A skoro dla mnie to bez blokowania bo takie bardzo lubię.

Wykonanie:
- włóczka ANGORA DE LUXE (YarnArt)
- druty nr 4,5
- zużycie włóczki ok 15dag.
Wymiary (bez blokowania) : 156cm / 78cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz